Du er ikke logget ind
Tilbage
De store fagbøger
Computerspil
Af Jakob Stegelmann
Forlaget skriver: Computerspillets historie starter med lysende prikker på en tv-skærm, forløberne for l vor tids ekstremt realistiske 3D-spil med realistisk lyd, hvor man kan bevæge sig frit rundt i en anden verden - inde i skærmen.
Men spillenes historie handler også om en helt ny måde at fortælle historier på, fra drabelige eventyr til rumkampe, supersvære hovedbrud og sport i cyberspace. En form for fortælling, hvor man ikke længere bare sidder og lytter - men også selv leger med.
De store fagbøger henvender sig i undervisningen til elever på 11-15 år og kan benyttes til såvel selvstændig læsning som klasseundervisning. Desuden vil de være velegnede til brug i forbindelse med emnearbejde og projektopgaver.
Computerspil henvender sig også til læsere i alle aldre med interesse for emnet.
Computerspil
4.-6. klasse
Af Jakob Stegelmann
Forlaget skriver: Computerspillets historie starter med lysende prikker på en tv-skærm, forløberne for l vor tids ekstremt realistiske 3D-spil med realistisk lyd, hvor man kan bevæge sig frit rundt i en anden verden - inde i skærmen.
Men spillenes historie handler også om en helt ny måde at fortælle historier på, fra drabelige eventyr til rumkampe, supersvære hovedbrud og sport i cyberspace. En form for fortælling, hvor man ikke længere bare sidder og lytter - men også selv leger med.
De store fagbøger henvender sig i undervisningen til elever på 11-15 år og kan benyttes til såvel selvstændig læsning som klasseundervisning. Desuden vil de være velegnede til brug i forbindelse med emnearbejde og projektopgaver.
Computerspil henvender sig også til læsere i alle aldre med interesse for emnet.
Log ind og få adgang
Du skal logge ind med UNI-login eller WAYF - så kan du låne materialtUdgiver
GYLDENDAL A/S
Udgivelsesår
2007
Faustnummer
CFUMAT1082961
ISBN-nummer
9788702037388
Materialetype
Bog