Du er ikke logget ind
Tilbage
Læseklub. [Rød]
Karl Smart - rollespil
Af Daniel Zimakoff
Karl Smart begynder til rollespil sammen med fem venner fra klassen. Først tager de ind og køber dragter og våben. Bagefter drager de ud i skoven for at være med i et stort slag. Mon de vinder? For 9-11-årige.
OBS: Dette er et informationsmateriale til dig - det må ikke bruges i din undervisning
Karl Smart Læseklub. [Rød]
Karl Smart - rollespil
3.-7. klasse
Af Daniel Zimakoff
Karl Smart begynder til rollespil sammen med fem venner fra klassen. Først tager de ind og køber dragter og våben. Bagefter drager de ud i skoven for at være med i et stort slag. Mon de vinder? For 9-11-årige.
Log ind og få adgang
Du skal logge ind med Unilogin eller WAYF - så kan du låne materialtForlaget skriver: Du kender mig godt, selvfølgelig gør du det. Jeg bliver kaldt Karl Smart, er 11 år og styrer for vildt. Måske har du prøvet at spille rollespil, eller er du en doven hund? Nej, vel. I denne bog, som du snart sluger, bliver du kastet rundt i en stor skov sammen med orker og troldmænd, og hvis nogen siger til dig, at rollespil bare er en leg, skal du ikke tro på dem. Så kom i gang med at læse. Hvis du tør!
-
Dansk
-
Fortolkning
-
Temaer
-
Illustrator
Claus Bigum
Redaktør
Dorte Sofie Mørk Emus
- Hertil findes opgaver på internettet
Udgiver
Alinea
Udgivelsesår
2022
Faustnummer
6 236 286 3
ISBN-nummer
9788723558251
Fysisk beskrivelse
39 sider
Sprog
Dansk
Materialetype
Bog